Friend got Banned

Server: EU
Name: DrVoltz
Friends Name: 8jaaroud

Hello I need help cause my Friend got banned His name is 8jaaroud he is very new to the game he has been on the server before really did not do much. He Did find a Bug the Market bug Witch i thought was gone by now but guess not. I also found a bug/Glitch witch is the Crystal Glitch we got 6-7 cargo Box full but you already took the CV and SV so no need to worry about it.

After he told me he got banned I looked into it.

It is very much my bad cause I did not tell him the rules and did not even point him to the Website with the rules. SO that is really my Fault and I do not think he should be banned for in tell Year 2100 Maybe 30 days and a FULL Avatar wipe. I would also take some of the Punishment and request that you wipe my Donation and a Full Avatar. cause I did not say anything just Slipped my Mind. I told him Just go Wild beside Griffing. SO please Give him another Chance. He is a nice guy

PS. The Glitch happed on Pluto I think

We were on the Alien World when the Market Glitch happed or /Bug

German Translated very bad I think sorry

Server: EU
DrVoltz Name:
Name: 8 jaaroud

Hallo Ich brauche Hilfe mein Freund wurde verboten, sein Name ist 8er jaaroud ist sehr neu, das Spiel, das er bereits auf dem Server, bevor Sie wirklich nicht viel tun. Er hat einen Fehler finden der Markt bug Hexe dachte ich weg war jetzt aber nicht. Ich fand auch einen Bug/Fehler Hexe ist die Crystal Glitch wir 6-7 cargo Box voll, aber sie hat bereits den Lebenslauf und SV, so dass keine Notwendigkeit sich zu sorgen.

Nachdem er sagte mir, er habe ich in das verboten.

Es ist sehr viel mein Schlechtes, weil ich nicht ihm die Regeln und nicht einmal zeigen, dass er die Website mit den Regeln. Also das ist wirklich mein Fehler, und ich glaube nicht, dass er verboten werden sollte für die in Jahr 2100 Vielleicht 30 Tage und eine vollständige Avatar löschen. Ich möchte auch etwas von der Strafe und verlangen, dass Sie meine Spende und eine vollständige Avatar. Ich habe nicht gesagt, alles, was gerade ist mir entfallen. Ich sagte ihm einfach Wild neben Griffing. Bitte geben Sie ihm eine Chance. Er ist ein netter Kerl

. Die Panne starkes Pluto Ich denke,

wir waren auf der fremden Welt, in der der Fehler oder starkes /Bug

Hey DrVoltz,

thanks for your message and even try for german :wink:
One thing is missing is: can you please PM me how the market glitch happened?
This is important and sure I can unban him then.
Thanks.

RexXxuS